Jak rozkręcić swój pożyczkowy biznes?

Wednesday, June 27, 2018

Dzisiaj istnieją ogromne możliwości dla prywatnych brokerów pożyczek. Odkryliśmy, że następujące dyscypliny ogromnie pomogły w rozwoju prosperującej prywatnej agencji pożyczkowej.

Lokalny rynek

Prywatny model biznesowy pożyczek odnosi największe sukcesy, gdy koncentrujesz się na ofercie lokalnie. Większość twoich pożyczek powinna znajdować się w promieniu 100 kilometrów od twojego biura. Większość Twoich prywatnych pożyczkodawców będzie lokalna - względem twojej społeczności. Pomożesz w finansowaniu pożyczek, ponieważ jesteś lokalnym ekspertem i znasz swój lokalny rynek. Pamiętaj, że renomowany prywatny pożyczkodawca jest po pierwsze w biznesie inwestycyjnym, a drugi w branży pożyczkowej. Zainwestuj w to, co znasz.

Znajdź swoją niszę.

Jeśli zdolność finansowania większości inwestorów waha się od, powiedzmy, 50 000 do 250 000 zł, sprzedaj ten asortyment jako swoją niszę. Bądź uczciwy, jeśli chodzi o Twoje miejsce w tym biznesie. Poza tym facet, który potrzebuje pożyczki o wartości 50 000 zł nie będzie dobrze obsługiwany przez brokera, który regularnie finansuje kredyty w wysokości miliona złotych. Zbuduj swoją księgę biznesową, zaczynając od małych kwot, tworząc wolumen, a następnie idąc w górę do większych pożyczek. Możesz zarabiać więcej na opłatach, możesz pobierać więcej punktów za mniejsze kredyty i opłaty. Zamykają się szybciej i łatwiej. Większe kredyty nie kończą się znacznie szybciej niż mniejsze kredyty.

Bądź konkretny w reklamie i marketingu. Nie mów, że oferujesz kredyty „w całym kraju” i finansujesz „wszystkie typy pożyczek” i kwoty pożyczek. Gwarantuję ci, że brokerzy, którzy sprzedają się jako tacy, nie mają dobrze prosperującej firmy.

Dąż do całkowitej przejrzystości.

Jeśli przejrzysz stronę renomowanego pożyczkodawcy, zauważysz, że nie ma tam zdjęć drapaczy chmur ani uśmiechniętych ludzi w garniturach, którzy ściskają dłonie. Są tam raczej zdjęcia rzeczywistych transakcji, które zostały sfinansowane. Są nazwiska, adresy, zdjęcia i adresy e-mail - aby ludzie wiedzieli, że to firma której można zaufać. Twoja autentyczność i przejrzystość przyciągną klientów do Ciebie w wielkim stylu. Czyż nie o to właśnie w tym wszystkim chodzi?

  • Posted by chwilowy at 13:05:29 in